En present

Igår var vi först på öppna förskolan på förmiddagen. Edvin älskar det verkligen. Han leker, pratar och går runt överallt. Han bry sig inte ett dugg om var jag är så det är jag som får springa efter honom när han blir allt för långt bort. Det sköna med att gå dit, förutom att både jag och Edvin får vara sociala en stund, är att Edvin blir sådär härligt trött efteråt. Han somnar alltid i vagnen på vägen hem och sover även en bra stund hemma.

Efter tuppluren Igår hann vi även med att åka en sväng på Marieberg och Maxi med farmor. Köpte en body till Edvin på rean men det bästa var ju det farmor hittade till Edvin. En junpsuit som jag har letat ett bra tag efter utan att hitta den i rätt storlek. Men igår fanns den äntligen och så snäll som farmor är så köpte hon den. Den invigdes redan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback