Inlärning

Det är så roligt över att se hur mycket Edvin egentligen lär sig efter att ha sett vad vi gör. Han börjar förstå att man ska röra fingret på iPaden för att t.ex. byta sida. Sedan har han ju även börja kasta saker nerför trappan (finns bilder på Instagram) och häromdagen slog det mig att det har ju jag lärt honom! Fan också - jag som trodde att jag hade koll på allt! Har vi en tom PET-flaska så slänger jag den ner för trappan. Hittar jag en mössa på köksbordet så kastar jag den ner för trappan. Finns det en kartong som ska till soprummet så kastar jag den ner för trappan. Inte undra på att Edvin kastar leksaker, kläder och fjärrkontroller ner för trappan. Jag får väl skylla mig själv och bara ändra beteende antar jag! Jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback