Mysiga Edvin!

Idag hade vi en date med Edvins kompis Melissa på badhuset. Micke skulle inte börja jobba förrän vid tre så även han följde med. Och roligt var det, Edvin verkligen älskar vatten. Plaskade en massa och bara log hela tiden. Vi badade i över en timme så efter det var Edvin helt slut. Det märktes dock inte i omklädningsrummet då han bara skulle gå och utforska allt. Inte alls lika lätt som på babysimmet då han bara låg still. Jag blev helt svett! Men sedan efter en flaska välling så somnade han i bilen. Jag och Micke passade på att ta en lunch i Kumla då Edvin ändå sov i vagnen. Micke har ju varit borta i flera dagar och igår när han kom hem så var jag trött och inte på mitt bästa humör. Så det var mysigt att bara vara med min älskling!

Väl hemma så fortsatte Edvin att sova och gjorde det i ett par timmar. När han väl vaknade var han fortfarande utmattad efter dagens bravader. Han har varit ovanligt lugn och har legat mycket i soffan. Mysiga Edvin!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte ofta man ser han sådär lugn, sötaste Edvin.

2013-01-16 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback