En liten video!

Publicerat: 2012-03-31 | 22:06:09 i Emily
Vi hann även med en liten pratstund idag. Älskar de stunderna då jag och Edvin har våra djupa samtal.



/Emily

Edvin 3 månader!

Publicerat: 2012-03-31 | 21:16:06 i Emily

Idag är det tre månader sedan vår älskade Edvin föddes. Det är tre månader sedan som vi låg på BB och lyssnade på alla raketer som sköts under nyårskvällen. Dessa tre månader har gått så fruktansvärt snabbt, så snabbt att jag inte ens kommer ihåg hälften av allt som har hänt. Eller jo, jag vet ju att Edvin har växt och att han har utvecklats samt lärt sig en massa. Jag vet att han ler, att han jollrar, att han griper efter saker och tittar på allt möjligt. Men jag vet inte när dessa saker hände för första gången. Därför startar vi denna blogg, för att kunna uppdatera om vad som händer och när det händer. För att skriva upp det någon annanstans fungerar inte. Jag vet att när Edvin log för första gången så tänkte jag att det måste jag skriva upp. Men tänkte att det gör jag sedan och sedan rann det ut i sanden. Tror att han log första gången när han var fem veckor, eller var det sex veckor? Jag vet inte!

Så därför blir det blogg igen! Kände ett sug efter att börja blogga igen plus att det kanske finns lite folk som vill veta vad som händer i våra liv. Speciellt i Edvins liv.

Så vad gjorde vi idag då på Edvins tremånadersdag? Inte mycket! Micke är iväg till Eskilstuna för att träffa sitt Xbox-gäng och är borta tills imorgon. Jag och Edvin har varit så himla trötta så vi har inte orkat med så mycket. Största delen av dagen har vi nog sovit om jag ska vara ärlig. Vi var även ute på en liten promenad med Linda och Jolie men hjälp vad kallt det var. Nu på kvällen så tog vi även ett bad tillsammans, alltså jag och Edvin, och det var uppskattat av lilleman. Vi plaskade med både armar och ben, vi plaskade så mycket så efter lite mat så slocknade Edvin i vaggan.


Denna bild får representera denna dag!
 

/Emily


RSS 2.0