Plötsligt händer det!

Ju mer Edvin lär sig, ju roligare blir det. Men jag tycker inte att det får gå för fort. Att han försöker ta sig framåt, det tycker jag att han kan vänta med. Jag vill ju att han ska vara min bebis länge.

Men en sak som jag har längtat efter är det första skrattet. Och idag efter lite lekande av tittut så hände det. Det var inte det överförtjusta "jag kissar på mig"-skrattet då han vid tillfället var väldigt trött. Men ett skratt var det och det upprepades många gånger. Men såklart slutade han när kameran åkte fram. Men ändå, idag den 11 maj 2012 så skrattade han första gången.


Kommentarer
Postat av: angelina

Wieee sötisen! <3

2012-05-11 @ 21:04:18
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback