Edvins dop!

Nu ska det uppdateras här litegrann tänkte jag. Vi kan väl berätta litegrann om dopet först och främst. Det var i söndags den 13 maj och vi hade verkligen tur med vädret. Dagarna innan regnade det och dagarna efter regnade det. Men i söndags var det strålande sol och varmt, ett perfekt väder för lite kalas. I kyrkan skötte sig Edvin jättebra. Det var en liten stund på slutet där han blev lite sur och grinig men när vi skulle fotograferas blev det genast mycket roligare.





Sedan var det dags för mat, presentöppning och tårta med allt vad det innebär. Fick mycket bra, bland annat till hans rum så nu är vi riktigt sugna att göra iordning hans rum. Favoritpresenten är nog (hoppas jag!) gunghästen från mina bästa vänner. Nu har vi en gunghäst och en gungbil här hemma, det ska bli intressant vad som blir Edvins favorit. Jag vet vilken jag hoppas på!

Tårtor gjorde av Bittan.


Favoritpresenten?


Tack alla som kom och tack alla som hjälpte oss med allt runt omkring! Ni är guld värda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback